Home / Sarcina luna de luna / Alimentatie / Adevărat și Fals despre anghinare!

Adevărat și Fals despre anghinare!

Anghinarea este o legumă sănătoasă, care conține polifenoli, flavone, vitaminele A, B, C, mangan, fosfor și fier. La categoria legume, anghinarea câștigă o medalie pentru conținutul ridicat de fibre! Chiar dacă anghinarea conține foarte puține calorii, aceasta conține carbohidrați, inclusiv inulină, substanță care stimulează sistemul imunitar, facilitează tranzitul intestinal, crește asimilarea magneziului și a calciului în organism, și care se transformă în organism în zahăr natural asimilabil direct, ceea ce îl face o sursă bună de energie pentru copii și sportivi?

Adevărat și Fals despre anghinare: 

Anghinarea este o sursă „mare” de fibre.

ADEVĂRAT.  O anghinare medie oferă aproape 5 g de fibre sau echivalentul a 2 felii de pâine integrală!

Vara este cel mai bun sezon pentru a gusta anghinarea proaspătă.

FALS. Anghinarea proaspătă este disponibilă pe tot parcursul anului în majoritatea supermarketurilor, dar primăvara este cea mai bună (mai precis din februarie până în mai).

Anghinarea conține inulină, un carbohidrat „prebiotic”.

ADEVĂRAT. Unele legume, precum ceapa și anghinarea, conțin inulină, o fibră solubilă care nu este absorbită de organism și se numește prebiotic. Acest lucru este benefic pentru sănătatea intestinală, în special pentru că îmbunătățește calitatea florei intestinale și stimulează creșterea bacteriilor „bune”.

About Mariana Robescu

Este food-editor la revista Pap tot. Este pasionată de gătit, inventează tot timpul noi mâncăruri și, cel mai important lucru, oferă din creațiile ei culinare tuturor celor din jur. Iubește ceea ce face și asta se vede în fiecare clipă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.