Home / Bebelus / Alimentatie / Ce gătești cu KAKI

Ce gătești cu KAKI

Denumit și fructul zeilor, kaki este un fruct delicios de mărimea unui măr mai mic, care are un gust dulce, asemănător cu al caisei. Dacă este puțin copt are pulpa tare și crocantă, iar dacă este foarte bine copt, are pupla moale și ușor de pasat.

Ce beneficii aduce

Cele mai importante subtanțe nutritive pe care le conține la 100 g sunt:
253 mg  betacaroten – un antioxidant esențial pentru sănătatea pielii și a ochilor, în special în perioada rece.

259 mg potasiu – este un mineral esențial în formarea sistemului nervos și buna lui funcționare.

36, 5 mg Vitamina C – recunoscută pentru calitățile ei imunostimulatoare.

REȚETE CU KAKI

Acest fruct delicios și dulce poate fi introdus în alimentația bebelușilor de la 12 luni. La început îl putem adăuga în piureurile de fructe, combinat cu măr sau banană, apoi îl poți adăuga în diverse prăjituri și budinci. Dar i-l poți da și ca atare, tăiat feliuțe subțiri – în acest caz aleg un fruct cu pulpa mai tare.

                                                  Piure de iarnă cu KAKI

                                                           

                                                                 Chec cu KAKI 

 

                                                            Cookies cu KAKI 

 

 
 

About Mariana Robescu

Este food-editor la revista Pap tot. Este pasionată de gătit, inventează tot timpul noi mâncăruri și, cel mai important lucru, oferă din creațiile ei culinare tuturor celor din jur. Iubește ceea ce face și asta se vede în fiecare clipă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.