Home / Shopping / Diverse / Stefanini Infinit semneaza pentru Unilever o nouă campanie Cif

Stefanini Infinit semneaza pentru Unilever o nouă campanie Cif

Într-o perioada în care lumea stă mai mult în casă, Unilever împreună cu Infinit Agency (Stefanini Infinit) lansează un nou proiect de creație pentru relansarea brandului Cif.

Noua campanie Cif Power & Shine promovează rebrandingul și îmbunătățirea produselor Cif deja cunoscute, Cif Power & Shine Baie și Bucătărie sunt produse ce aduc în prim plan curățenia fără efort.

Gama de produse Cif Power & Shine a fost creată special pentru Baie și Bucătărie, cu  o nouă formulă lichidă derivată din resurse naturale, acum oricine poate avea grijă de suprafețele casei fără efort. Rezultatul este 100% curat. Pentru a demonstra beneficiile noilor produse Cif Power & Shine, Stefanini Infinit împreuna cu studioul de producție Diud a creat o serie de video-uri desprinse din viața tuturor comunicând astfel cât de ușor este să ai o casă curată și fără bacterii pentru mai mult timp.

Video Ad – Cif Power & Shine Baie: https://www.youtube.com/watch?v=gI7kIOL2TQ0

Campania promovează pilonii de comunicare ai brandului Cif prin grija pentru planetă, suprafețe, sănătatea ta și a familiei tale precum și ușurința cu care produsele te ajuta să scapi de murdărie.

Video Ad – Cif Power & Shine Bucatarie: https://www.youtube.com/watch?v=OqIj4Yxn-oA

“Pandemia a reprezentat pentru noi o oportunitate de a realiza lucrurile altfel decat așa cum eram obișnuiți. Complet diferit fata de tiparul clasic. Am invatat ca putem lucra ca o echipa chiar și de la distanța, iar tehnologia ne-a ajutat sa fim aproape unii de alții, să putem da feedback în timp real, și să ne adaptam din mers la neprevazut. A fost cu adevărat o experienta inedita din care am invatat multe lucruri.” 

 Anca Cojocaru – Brand Manager Cif 

“În noul univers digital nu s-a schimbat doar maniera de comunicare, ci s-au deschis și alte metode de lucru. În urma măsurilor luate în ultimele doua luni și a formulei de work from home, noua campanie CIF a fost executată 100% remote.  Acest proiect a fost o provocare pentru amândouă. Pentru prima oară nu am putut fi fizic prezente în studio, dar am reușit sa coordonăm filmarea cu inventivitate prin diferite aplicații. Conceptul se bazează pe ideea de convenience care demonstrează versatilitatea, calitatea și ușurința de folosire a noilor formule Cif Power & Shine.  Rezultatul final este o dovadă a unei colaborări eficiente chiar și la distanță.”

Ioana Balteșiu și Simina Florea – Echipa de Creație, Senior Art Director & Senior Copywriter  

*DIUD –  “A fost o provocare. La momentul respectiv, fiind primele zile de stare de urgență, nu existau protocoale pentru producția video și a trebuit sa gandim fiecare detaliu al implementării din toate unghiurile, astfel incat sa ne protejam. În mod normal, pentru aceasta filmare, aveam nevoie de o echipa mult mai complexă. Nu facem asta de obicei pentru ca este important sa ne miscam rapid și eficient pe set, dar în acest context am redus drastic echipa și s-a filmat în doar 4 persoane – regizor, DOP, prop master și gaffer. A fost o premiera pentru mine ca producator sa nu fiu pe set la o filmare, scenograful a lucrat de acasă, iar tot decorul a fost construit într-un singur om, timp de mai multe zile.  Am cumparat online propsurile pentru a evita alergatura prin magazine și le dezinfectam la studio, completam declarații de deplasare pentru echipa implicată, aveam costume de protectie, pastram distanța, ne spalam regulat pe maini, iar nesiguranță socială și deciziile spontane luate de Guvern în starea de urgență ne făceau să fim pregatiti din moment în moment sa anulam filmarea (chiar și cu câteva ore înainte) și să ne orientam spre post-productie / animatie. Am tinut legatura online cu echipele Stefanini Infinit și Unilever pentru aprobarea cadrelor. A fost un exercițiu de încredere, am avut din plin suportul și înțelegerea acestora, care au stat cu noi pentru feedback pe tot parcursul filmării, de la distanță. A contat enorm asta, nu am fi reușit altfel. Suntem foarte mandri de rezultat, a meritat tot efortul. Și tot overtime-ul 😊.”  Claudia Asanache – Creative Producer at DIUD

Toate ad-urile din campanie pot fi gasite aici: https://www.youtube.com/user/RomaniaCif

Echipele participante:

Echipa Infinit Agency (Stefanini Infinit):

Răzvan Palea – Account Manager

Iris Gologan – Digital Strategy & Global Head of Data Analytics

Matei Curtașu – Global Creative Director

Ruxandra Matache – Group Creative Director

Simina Florea – Senior Copywriter

Ioana Balteșiu – Senior Art Director

Ana Dinu – Strategy & Business Development Coordinator

Echipa Cif Unilever:

Anca Cojocaru – Brand Manager Cif 

Adrian Calarasu – Digital Category Manager HC Unilever South Central Europe

Cristina Brandusoiu – Category Manager Home & Hygiene South Central Europe at Unilever

Echipa DIUD: 

Director – Andrei Gheorghe

Production Manager  – Asanache Claudia

DOP – Zoran Simulov

Gaffer – Adrian Bulgariu

Art Director – Flavia Barabas

Prop Master – Valentin Stefan

Post Production Manager – Alexandra David

Editing – Alexandru Yatesey

About Mariana Robescu

Este food-editor la revista Pap tot. Este pasionată de gătit, inventează tot timpul noi mâncăruri și, cel mai important lucru, oferă din creațiile ei culinare tuturor celor din jur. Iubește ceea ce face și asta se vede în fiecare clipă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.